
HR Услуги
ПЕЙРОЛ
Пейрол (Payroll) услугите представляват пълният процес на обработка и обслужване на информацията и документи свързани с трудовите договори и заплатите на служителите. Наричат се също и ТРЗ услуги (труд и работна заплата) и включват следните дейности:
- Обработка на информацията свързана с начисленията и удръжките на служителите – заплата, бонуси, отсъствия, болнични, извънреден труд;
- Изчисляване и изготвяне на заплати, осигурителни вноски за бюджета, данък върху доходите;
- Изготвяне на рекапитулации, ведомости и индивидуални фишове за заплати;
- Изготвяне на платежни нареждания за нетни заплати, социални осигуровки и данък;
- Формиране и изпращане към обслужващата клиентска банка на файл за масово плащане на възнагражденията и осигуровките за месеца;
- Изготвяне на декларации 1 и 6 и всичко необходимо, свързано с изплащането на РЗ. Деклариране с електронен подпис към НАП;
- Изготвяне на отчети за HR и счетоводни цели според изискванията на клиента.
АУТСОРСИНГ
Това са процеси, които изискват време и ресурс на месечна база и за много компании е много по-рентабилно изнасянето (аутсорсването) им към специализирана фирма. Работата с Пи Ем Солюшънс в това отношение има няколко съществени предимства:
-
Оптимизиране на персонал;
- Намаляване на разходите;
- Увеличаване на качеството и устойчивост на специализираната услуга, без да има зависимост от текучеството на персонала;
- Запазване на конфиденциалност на чувствителната информация, свързана с възнагражденията в организацията;
- Грижа за всичко необходимо, за да може Вашата компания да бъде изцяло коректна и изрядна по всички правила и разпоредби.
ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
Директният подбор е услуга, която включва подбор и набиране на висококвалифициран персонал. Обикновено директен подбор се използва при стартиране на нови проекти, при които отговорността и професионализмът на служителите трябва да бъдат на високо ниво. Процесите, които се включват тук, са:
- Определяне на потенциалните кандидати и осъществяване на връзка с тях;
- Подпомагане процеса на преговори между кандидата и клиента;
- Определяне и избор на един от кандидатите и координация на цялостния процес до назначаването му при клиента.
ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ
Лизингът на персонал е услуга, предлагаща възможност да наемете служители. Вие ще идентифицирате служителите, които ще бъдат назначени, условията по наемането им, местоработата им, срока на наемане, както и всички специфични условия за работа в компанията. Случаи, в които може да използвате услугата:
- Ограничения в щата или бюджета за фонд “Работна заплата”;
- Липса на отдел Личен състав и ТРЗ в рамките на компанията и произтичащите от това затруднения, по отношение изпълнението на всички формалности, в съответствие с действащото българско трудово законодателство;
- Временни проекти, изискващи допълнителен човешки ресурс – промоции и маркетингови кампании, сезонно наемане на работна ръка, временни назначения;
- Отсъствие на служител по болест за по-дълъг период от време;
- Отпуска за бременност и раждане, както и майчинство;
- Малки организации, за които не е рентабилно да извършват сами администрирането на персонала;
- Стремеж към намаляване на административната тежест върху специалистите по човешки ресурси в съответната компания;
- Избягване на големи разходи, свързани с търсенето на персонал.